4

אוגוסט, 2017

האם זה אמתי? איך הוא עשה זאת? בטוח יש פה טריק! הילד עם השיער החום עוקב בדריכות מופתית אחר תנועות ידיו, מנסה להבין? היכן אחיזת העיניים כאן? איך הוא עשה זאת? הבננה בכובע הייתה שם קודם? אולי יש כיס סודי? וכל המטפחות הללו? איפה הוא שם אותן בגרון? יש לו כ”כ הרבה מקום? אולי הן מתקפלות?  יום הולדת זו בהחלט חגיגה נחמדת, הילדים נפגשים, מבלים ונהנים, מתגבשים ונרגשים. הזמנת אמן הפעלה לימי הולדת, מסייעת בשבירת הקרח, יצירת עניין, תורמת להנאה ולאווירה הנעימה.  מה כל כך מיוחד ומרגש במופע הקסמים בימי הולדת? על כך במאמר הבא!

הילדים דרוכים ומרותקים, האם יגלו את אבקת הקסמים?

קסמים מוצלח ביום הולדת, תלוי לא רק באמן, ביכולת האלתור שלו, ובאינטליגנציה הרגשית שלו, לקלוט את הקהל, ובכך לדלות סיטואציות מהשטח, ולהביא אותן אל הבמה, אלא גם בקהל עצמו, הילדים נשארים מרותקים, דרוכים, עוקבים אחר הידיים, מנסים להבין, איפה הטריק, האם זה אמתי?
מופע קסמים הוא דואט בין האמן לקהל, דואט שמניע ומזין את עצמו, והופך את מופע הקסמים לחוויה משותפת. כל מופע הוא עולם מופלא, חד פעמים, שביום הולדת נגלה.

“מישל הקוסם, קוסם לילדים בתל אביב, מביא מופע מרתק, מהפנט, מעודכן, ומעורר חושים, גלגלי המח עובדים שעות נוספות, הדריכות בשיאה, וההנאה כפולה! הילדים מאושרים, הילדים מתמוגגים, והשמחה רבה!”

כיצד הופך קוסם בינוני לקוסם מעולה?

כמו כל דבר בחיים, ההצלחה מגיעה עם נחישות והתמדה, מלבד היכולת והכישרון האישי, שעמו מגיע הקוסם, אם מדובר בתנועת ידיים זריזה, יכולת חברתית גבוהה, יחסי אנוש טובים ואהבת החיים.
קוסם לילדים, מקפיד על השתלמויות בתחומו, ומדי פעם, באישון הלילה, כשאף אחד לא רואה, הוא נוסע באוטו המופלא שלו אל גלקסיה רחוקה, שם יש חנות קסמים סודית, עם תקרה סגולה, ודלת כחולה, ופיה ירוקה, שמבקשת סיסמא!  את הקסמים הוא מחביא בתוך הכיס הימני, שומר טוב טוב , שלא יברחו מכיסו השמאלי, וחוזר על עקבותיו, אל עבר כוכב הארץ המופלא.

מישל הקוסם, קוסם לילדים בתל אביב, מביא מופע מרתק, מהפנט, מעודכן, ומעורר חושים, גלגלי המח עובדים שעות נוספות, הדריכות בשיאה, וההנאה כפולה!  הילדים מאושרים,   הילדים מתמוגגים, והשמחה רבה!

עובד בכל הארץ באותו המחיר*

1 + 11 =

איפה אני נמצא

כתובת: דוד שמעוני, 14
הרצליה, 4636714

 

צור קשר

טלפון: 050-5499066
[email protected] :אימייל

Call Now Buttonהתקשרו עוד היום Skip to content